wtorek, 26 listopada 2013

Początek :)

Cześć wszystkim :)

Założyłam tego bloga, ponieważ od jakiegoś czasu jestem włosomaniaczką. Mimo tego, że szczególnie uważam na to, co robię z włosami, mam z tym jeszcze problemy, rozwijam się w tej sferze wyjątkowo wolno i ostrożnie, nie chcę zrobić sobie krzywdy, a do niektórych rzeczy się nie przekonałam. Poza tym mam spory problem, związany z tym, że czasem ciężko mi określić różnicę między moimi włosami, np. przed nałożeniem maski i po.
Dlatego myślę, że blog będzie mi pomocny - zacznę formułować myśli, zwrócę większą uwagę na systematyczność i staranność. Uprzedzam - nie jestem specjalistką jak znana wszystkim, kochana Anwen czy inne, doświadczone włosomaniaczki. Jestem bardzo młodą kobietą, która próbuje zajmować się swoim ciałem najlepiej, jak umie i myślę, że jest wiele takich osób jak ja :)
Co jeszcze? Otóż, będąc na utrzymaniu i pod kuratelą moich rodziców, nie kupuję co tydzień nowej maski, odżywki i płukanki (niestety! Bardzo bym chciała, ale jest to niemożliwe). Będąc uczennicą, skracam czas pielęgnacji do minimum. Będąc nastolatką, walczę zaciekle z trądzikiem (niezbyt uciążliwym, trzeba to przyznać, ludzie mają gorzej i bardzo im współczuję) i szalejącymi hormonami. To tak w skrócie, czego możecie się po mnie spodziewać :)

Pozdrawiam,
Ariadna.

P.S. Nienawidzę zaczynać pisać blogów ;)

1 komentarz:

  1. No ciekawie się zapowiada :)
    Będę tu zaglądać :)
    Poinformuj mnie o nowej notce na tt :)
    @xAgata_Sz
    :*

    OdpowiedzUsuń